tillbaks

okej, nuså!!
Dagar har bara rullat förbi den här vecka. Matmässigt har dei nte gått bra alls, men vafan jag får kämpa mer nu.
 
Jag har kommit fram till att först och främst ska jag äta regelbundet, nyttigt och lite mindre portioner och träna såklert. Sedan får de bli mindre och mindre som de kommer. För just nu känner jag att jag har inte styrkan till attt svälta mig själv som jag kunde förr. Det är synd :(. 

Idag har jag ätit frukost (havregrynsgröt 60 kcal, grapefrukt 40 kcal, te 0kcal och katrinplommonjuice 45 kcal)
Joggat har jag gjort i 30 min (250 kcal) och lite magövningar.
Har nyss ätit ett äpple och druckigt 1 L vatten för jag blev hungrig. Ska väl äta lunch snart, det blir fisk och ris. Fast jag ska inte äta nå mycke ris alls, ska försöka låta bli helt.
 
Sen ikväll ska jag hem till en kompis och äta tacos. Kommer såklart bli godis och sånt med, (men på fredagar och lördagar får jag unna mig med sånt)

Nu hoppas jag dehär kommer gå jävligt bra och snart kunna "svälta mig".


Hoppas det går bra för er där ute , Stay strong mina fina!




Kommentarer
Postat av: Sara Axelsson

Hej, jag ser att det här är gamla inlägg sedan några år tillbaka, så jag hoppas att du har insett att självsvält är ett tvångsbeteende som man behöver hjälp att ta sig ur - och att du har fått den hjälpen.

Och till alla er andra som har samma beteende, förstör inte er kropp som besitter sådan styrka och är kapabel till att bestiga berg, tämja hästar och vandra genom öknar. Ni har bara detta enda livet och denna enda kropp.

2013-10-24 @ 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0