skola

god morgon alla fina där ute! idag ska vi bada i skolan. Känns inte alls bra, allt jag åt igår liksom...:(
Sitter här nu med en kopp te och väntar på min buss som ska ta mig till skolan. Vi har prov idag, har inte pluggat nånting. Men de är så att skolan tar död på mig, jag har liksom ingen ork alls, SKOLTRÖTT kallas de ja!
Förlåt för alla tråkiga inlägg, men ska försöka bli bättre. Ska lägga in lite tips pch sånt hade jag tänkt! Fast kommer nog inte bli av idag, har fullt upp. Kommer hem typ lite efter 4 skulle jag tro, måste ta bussen in till stan igen kl 5. Kommer hem klockan halv 9 , och då ska jag väl sova. Så jag hoppas de inet blir så mycket mat idag:D

Jaja, snart ska jag väl gå dårå, stay strong<3


Tänk om man kunde se ut så idag när vi ska bada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0